Kaip SEO straipsniai padeda išpopuliarinti svetainę?

kaip seo straipsniai padeda ispopuliarinti svetaine 1

Šiais laikais SEO svarba verslui internete – neabejotina. Įmonės vis dažniau samdosi šios srities specialistus norėdami sėkmingai konkuruoti savo rinkoje bei tinkamai optimizuoti internetines svetaines.

SEO straipsniai yra svarbus vidinio ir išorinio optimizavimo elementas.

Ko gero pats svarbiausias SEO elementas yra turinio kūrimas. Tinkamai panaudotos frazės, raktažodžiai, atkreipia ne tik paieškos sistemų, tačiau ir potencialių klientų dėmesį.

Šiame straipsnyje aptarsime vieną iš paprasčiausių metodų kurti varikliams “draugišką” turinį – SEO straipsnius ir ką daryti, jog jūsų tekstai būdų įdomūs ir vertingi.

Raktažodžių svarba

[toc]

Pats pirmas žingsnis nuo kurio ir reikėtų pradėti kurti tokio pobūdžio turinį yra tinkamas savo rinkos studijavimas.Pradėkite nuo “Google” paieškos rezultatų.

Tarkime, kad jūs prekiaujate stalinėmis lempomis. Pateikus tokią užklausą ir nuslinkus pelyte į apačią, matysite susijusių paieškų skiltį.

Tai – papildomos užuominos apie tai kokia linkme rašyti, matysite ko šia tema dar ieško žmonės.

Pavyzdys:

seo-paeiska-stalines-lempos

 

 

 

 

Iš susijusių paieškų galima matyti, kad žmonės ieško stalinių lempų pagal paskirtį: miegui, darbui; pagal kambaryje kuriame bus statoma: miegamajame, manikiūro salone ar pagal prekybos centrą kuriame šių prekių galima įsigyti.

Atrodo – paprasta, tačiau tokia metodika yra be galo svarbi norint rašyti “į temą”. Atrinkus tinkamus raktažodžius, jūsų kurtas tekstas bus aktualus tiek paieškos sistemoms, tiek ir svetainės lankytojams.

Žinoma, nepersistenkite ir nepergrūskite savo teksto vien jais. Aklas raktažodžių klijavimas yra viena iš blogiausių SEO praktikų už kurias svetainės yra baudžiamos.

Pavyzdžiui:

  • Frazės kartojimas pernelyg dažnai vien dėl to, kad ji yra raktažodis.
  • Visų susijusių raktažodžių įdėjimas į tekstą, vien dėl to, kad jie ten būtų.

Tai paieškos varikliui rodys, jog savo tekste turite su juo nesusijusių raktažodžių, jų nepapildote turiniu ir paprasčiausiai “štampuojate” juos tekste.

Galų gale, juk norite, kad kažkas jus skaitytų, tiesa? Rašykite kokybiškai, aiškiai ir paprastai. Vidutinis SEO straipsnių ilgis 300-400 žodžių, tiek ir užtenka.

Trūksta SEO žinių? Skaityk apie SEO mokymus →

Teksto unikalumas

Kitas faktorius kuris yra itin svarbus SEO straipsnių rašyme yra unikalumas. Jūsų tekstas privalo būti parašytas naujai, net ir jeigu informacija kuria yra remiamasi – ne jūsų.

Būkite ne tik kūrybiški, tačiau ir naudokite informaciją kuri bus lankytojams naudinga. Užuot nukopijavę, geriau skirkite daugiau laiko studijuodami savo rinką ir ko žmonės ieško, paruošdami išties vertingą tekstą kuris galėtų konkuruoti dėl aukščiausių pozicijų.

Jei žmonės jūsų tekstų dalinsis socialiniuose tinkluose, galbūt kels nuorodas į savo svetainę, tai atneš jums labai didelės naudos. Vienas iš labai gerų ženklų paieškos sistemoms yra tai, jog jos matys, kad žmonės jūsų tekstą tikrai vertina ir juo dalinasi natūraliu būdu.

Žinoma, ne kiekviena tema bus lengva parašyti įdomų ir lengvai skaitomą tekstą. Straipsniai statybų ar kitomis nišinėmis temomis greičiausiai domins tik specialistus iš tos srities. Čia patartina gerai išstudijuoti temą, jog savo tekstu galėtumėte sudominti, net ir eksperto akį.

“Call-to-action” ir tikslo aiškumas

Galiausiai, verta paminėti ir dar du kertinius SEO straipsnių elementus – “Call-to-action” bei akivaizdų jo tikslą.

“Call-to-action” lietuviškai artimiausiai išsiverstų kaip raginimas veikti. Jūs turite paraginti veikti į jūsų straipsnį atkeliavusius lankytojus. Nesvarbu kokiai rinkai straipsnis bus pritaikytas .

Kas padėtų suformuoti aiškų paraginimą veikti? Straipsnio tikslas. Būtent dėl šios priežasties atskyrėme tikslą nuo “Teksto unikalumo” sekcijos atskirai.

Nesvarbu koks, jis turi būti aiškus: apsilankyti svetainėje, sudominti lankytoją preke/paslauga, pasidalinti straipsniu ar panašiai. Tik gerai apgalvoję su kokiu tikslu rašysite, turėtumėte apskritai pradėti kurti savo tekstą.

Pavyzdžiui:

  1. 5 Patarimai sutaupyti statant namą
  2. Ar taupote statydami savo namus? 5 principai padėsiantys išsiaiškinti

Ko gero sutiktų dauguma, jog antroji antraštė labiau traukią akį. Nebijodami būti kūrybiški jus ne tik išskirsite savo tekstą iš tūkstančių kitų internete, tačiau ir sudominsite savo lankytoją toliau spausti.

Būtent toks ir turi būti jūsų paskatinimas. Nesvarbu ar jis bus antraštėje, teksto pradžioje ar pabaigoje jis turi būti akivaizdus ir turėti aiškų tikslą, t.y. Suteikti tam tikros naudos jūsų skaitytojui.

Apibendrinant

SEO straipsniai ir apskritai turinys gali labai padėti jūsų svetainei, kadangi tai yra vienas kertinių reitingavimo paeiškos sistemose faktorių.

Atsižvelgus į šiuos 3 fundamentalius dalykus, na ir savaime aišku juos įsisavinus, jūs kursite aukštos kokybės ir itin patrauklų turinį.

Na, o jeigu norite, kokybiškai parašyto teksto kuris tikrai padės jums rankuoti aukščiau užsisakykite straipsnių rašymą jau dabar – http://shop.bcon.lt/paslaugos/seo-straipsniai

Straipsnį parengė:

www.bcon.lt

Susiję Įrašai

SEO & Rinkodara
Taip Pat Skaitykite
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
balsų skaičius - 2
vidutinis įvertinimas - 5,00 iš 5
Loading...