Išorinis svetainės optimizavimas – tai metodika kuomet paieškos sistemos atsižvelgia ne į vidinę svetainės architektūrą, tačiau į jos išorines dalis: pasiekiamumą socialinėse medijose (Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube ir t.t); viešieji ryšiai atsispindintys svetainėje (kaip dažnai ir kokiu būdu yra rašomi vieši įrašai apie įmonės veiklą), nuorodos į jūsų puslapį bei jų kokybė.
Kuo svarbus išorinis optimizavimas?
Išorinis svetainės tvarkymas yra lygiai tokios pat svarbos kaip ir techninis (vidinis) saito sutvarkymas pačiame jūsų saite. Jeigu jūs tinkamai atliksite ir darbus esančius už jos ribų, galite tikėtis tiek teigiamo „Google“ pripažinimo, tiek didesnio klientų susidomėjimu jūsų teikiamomis prekėmis ar paslaugomis.
Vienas iš pagrindinių paeiškos sistemų, be jokios abejonės yra „Google“. Ši sistema itin vertina svetaines kurios yra tinkamai išoriškai sutvarkytos ir turi savotišką „autoritetą“ savo srityse priklausomai nuo klientų ieškomo turinio.
Kokiais būdais jis atliekamas?
Internetinio puslapio išorinis „autoritetas“ pagrinde yra įgaunamas tinkamai sutvarkytomis bei svetainėje vyraujančiomis nuorodomis. Jeigu jūsų svetainės turinyje gausus ieinančių nuorodų skaičius iš kitų svetainių, straipsnių, vyrauja tiesioginis susiejimas su jūsų socialiniais tinklais, tai paieškos sistemoms yra indeksas apie tinkamą išorinę svetainės architektūrą.
Anchor‘ai
Šis elementas – tai svetainės straipsniuose bei įrašuose esantis aktyviųjų nuorodų (hyperlinks) skaičius. Jeigu internetinio puslapio turinys yra lengvai naviguojamas, tai yra dar vienas signalas paieškos sistemoms apie geriausią klientams turinio atžvilgiu puslapius
Ko vengti išorinės optimizacijos metu?
Viena iš dažniausių pradedančiųjų svetainę optimizuojančių administratorių klaidų yra per didelis prieš tai minėtų nuorodų bei anchor‘ų kiekis svetainėje. Tai priveda prie proceso vadinamu svetainės peroptimizavimu.
Paieškos sistemos pastebi kaip pagal svetainės istoriją kaip staiga keičiasi puslapyje esančių nuorodų skaičius. Jeigu yra nuperkamas didžiulis ir nekokybiškų nuorodų kiekis per trumpiausią laiką neatsižvelgus į konkurentų progresą.
Šis dirbtinis „nuorodų sprogimas“, iš esmės svetainei nepadeda svetainei ir ženklios funkcijos neatlieka. Tokios nuorodos yra greitai pastebimos paeiškos sistemų, o už piknaudžiavimą bei kantrybės stygį jūs galite būti nubaustas filtru iš „Google“ bei kitų paieškos sistemų.
Šios optimizacijos svarba
Tinkamai atliktas darbas gali jums ženkliai pridėti konkuravimo svorio lyginant su oponentais. Svarbiausia, atlikti kokybišką darbą ir „žaisti“ pagal nustatytas taisykles ir pasieksite geriausią savo rezultatą.