„DPS Advertising“ verslas Didžiojoje Britanijoje plečiasi ir auga. Prieš ketverius metus į šios šalies rinką įžengusi smulkaus verslo įmonė Londono priemiestyje įkūrė dukterinę kompaniją „Promo Signs Ltd“, kurioje įdarbinti penki vietos lietuviai. Dabar darbuotojų skaičius išaugo iki dešimties.
„Kolega Anglijoje prekiavo reklaminėmis iškabomis ir dalį jų užsisakydavo pagaminti pas mus. Tuomet ir kilo mintis įsteigti įmonę Anglijoje, kad sumažėtų sąnaudos ir priartėtumėme prie savo užsakovų. Taigi buvęs pažįstamas tapo mano verslo partneriu”, – pasakoja „DPS Advertising” vadovas Tomas Ališauskas.
Klientai – gerai žinomi ženklai
„DPS Advertising“ ir jos dukterinė įmonė teikia įvairaus formato spaudos, reklaminių iškabų, stendų, automobilių apipavidalinimo bei kitas reklamos gamybos paslaugas. Šešiolika metų Baltijos šalių rinkoje veikiančios įmonės klientai – tokios įmonės kaip „Sorbum LT“, „Sportland LT“, „Adidas Baltics“ „Videvita Vilnius“ (TBWA), „FPI Baltic“, Tarptautinis Vilniaus oro uostas, „McCann Erickson Vilnius“.
Įmonė bendradarbiauja su Anglijoje ir JAV veikiančia reklamos agentūra „London Displays“, kitomis medijų bei reklamos agentūromis, taip pat su „Chelsea Football Club“. Tarp įmonės klientų –ir daugiau lietuviškų verslų Anglijoje, pavyzdžiui, lietuviškų maisto produktų parduotuvių tinklas „Lituanica“.
Gamina Lietuvoje, eksportuoja į Didžiają Britaniją
Dalis užsakymų iš užsienio dėl didesnių technologinių galimybių ir mažesnės gamybos savikainos įgyvendinami Lietuvoje, o vėliau pagaminta produkcija eksportuojama į Didžiąją Britaniją.
„Didžioji Britanija – šalis, kurioje rinkos, galima sakyti, nusistovėjusios. Ten nėra greitų pelnų, staigaus kilimo ar tokio paties staigaus nuopolio, kaip Rytų Europoje. Todėl įmonės apyvarta kasmet auga gana tolygiai, maždaug po 15 – 20 proc.“, – sako T. Ališauskas.
Straipsnį parengė: http://www.dpsa.lt